Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, 21 Mac 2012

FACEBOOK >STATUS ORANG MARAH


STATUS ORANG MARAH
bila disaman polis..
orang IQ tinggi>maafkan saya encik,saya tergesa-gesa nak cepat tadi..
orang IQ rendah>saman jelah,kalau nak saman..stakat 2-3 ratus..aku tak hairanlah.

STATUS ORANG MARAH
lumrah kehidupan..
bila kau gembira,ramai yang hadir meraikan kegembiraan..
bila kau bersedih,ramai yang datang memberi semangat
dan menumpang kesedihan ..
tapi bila kau kentut..semua orang akan lari..meninggalkan kau seorang diri.

STATUS ORANG MARAH
jom..nyanyi pagi ni..
♫♫isteri tua merajuk balik ke rumah isteri muda♫♫
♫♫kalau dua-dua merajuk..a..a..a..a..a♫♫
alamak..lupa lirik plop..

STATUS ORANG MARAH
TT KURMA..dilabelkan sebagai minuman paling istimewa dan paling tersohor di malaysia..
TT KURMA..teh tarik kurang manis.

STATUS ORANG MARAH
pejam celik,pejam celik..besar dah anak..
pejam celik,pejam celik..beruban putih dah rambut..
pejam celik,pejam tak celik celik..
innalilah..

STATUS ORANG MARAH
seganas-ganas mafia,sejahat-jahat samseng..
orang yang paling digeruninya adalah isterinya sendiri..

STATUS ORANG MARAH
Cara supaya Suami Tidak Selalu
Berbohong..
Ingin suami Anda tidak terlalu sering
berbohong? Caranya mudah jerr. Anda
jangan terlampau banyak bertanya pada suami..


STATUS ORANG MARAH
Saat2 genting mlm td buatkan aku masih dlm trauma lg ni,2 warga indon bertanyekan aku jln menuju ke kuala terengganu..aku bagi taulah jln menuju ke sane,maklumlah aku ni peramah..kau org tau ape aku dpt balasan dri mat indon ni..pisau rambo buatan rusia kat leher aku..rupanye perompak,sorang ni hunus pisau kat leher tgu nk sembelih je,yg sorang lagi kluarkan parang..aku dah agak dah..dia nak libaskan parang kat kaki aku..mase tu aku betul2 dlm ketakutan..matiiiii akuuu ariii niiii..aku meraung2 minta tolong..
Terasa mcm kaki aku ditarik dgn kuat skali oleh seseorg..aku terjatuh dari katil,,rupa2nye aku MIMPI..woi dasyat mimpi aku..

STATUS ORANG MARAH
~tangan kanan perohhh santan nyor,tangan kiri facebook~ISTERI ZAMAN LENING

STATUS ORANG MARAH
Sori terpakse dedah kat facebook..
Pd scandal2 ku kat facebook ni..maaflah sb permintaan belum lg dpt dilayang pd ketika ni..dlm satu ari aku hanye mampu layang 3 scandal je..
Khas untuk scandal2 ku yg bernama..
city ville,mafia war,mafia war2,farm ville,buble island,hoderm porker,indiana jones..anda akan dilayang sebentar nanti..

STATUS ORANG MARAH
peringatan:
pd 31-12-2011 jam 12:00pm hati2 jika anda masuk tandas kerana anda akan keluar tandas pada tahun depan 01-01-2012.

STATUS ORANG MARAH
kejadian pagi tadi,betul2 menginsafkan aku..KES LANGGAR LARI..
mati di tempat kejadian,kepala putus bercerai dari badan,
perut terburai...eeeee seram sejuk rasenye,..mengalir air mate,bile orang yang
lalu lalang x peduli lasung pd mangsa,masing2 berlalu begitu saje..
sedih,hiba dan marah semua ade dlm diri aku...
begitulah nasib yang diterima seekor burung wak-wak..

STATUS ORANG MARAH
A:lame x jumpe,sekarang keje mane?
B:port klang..
A:keje ape?
B:kilang jerrr..kilang buat anak..
A:masyaallah,bertaubatlah wahai kawanku..berdosa keje mcm tu..

B:pesal plop..aku keje KILANG BUAT ANAK PATUNG ..la

STATUS ORANG MARAH
~Bukan SUAMI takut pada ISTERI..tapi ISTERI tak takut pada SUAMI~

STATUS ORANG MARAH
~kentut di khalayak ramai x mjd kesalahan,.sb kentut x de AKTA..dan x de tandas disediakn utk kentut~

mood:bestnye mkn telur rebus

STATUS ORANG MARAH
Nak tau jantina facebook anda..
~
~
~
~
~~
~
~
~
~
..lihat bwh,jgn tekan(see more)

STATUS ORANG MARAH
3 syarat bini ku bagi aku kawin lagi satu..
1:cari yg lebih cantik drpnye..
2:cari yang berdahi licin..
3:langkah mayat dia dulu..

sumber-Arman Mamat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...