Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 20 Oktober 2012

Bagaimana Cara Nak Mengalami Mimpi Yang Indah-Indah Ketika Kita Tidur




assalamualaikum wbt
semalam aku bermimpi,,bukan mimpi disiang hari,,mimpinya disubuh pagi,,mimpi hati adik dicuri..petikan nyanyian kumpulan lantana
pada entry yang lepas,,aku telah berkongsi tentang mimpi cemas..aku harap saudara-saudari sudah pun mencuba mimpi cemas tu at home k.pada entry kali ni aku mahu berkongsi lagi pasal cerita mimpi ni,,tapi kali ni tentang Bagaimana Cara Nak Mengalami Mimpi Yang Indah-Indah Ketika Kita Tidur..

mimpi indah aku kategorikan sebagai mimpi biasa,,dan mimpi cemas itu adalah mimpi luar biasa.catatan pasal mimpi ni bukan rekaan aku tapi semua ni telah aku lakukan eksperiment keatas diri aku sendiri.percaya atau tidak terpulanglah ye,,ataupun cubalah sendiri kat rumah saudara-saudari.kalau nak cuba,,kenalah tahu cara-caranya..barulah boleh untuk mencuba.



sebelum tu,,harus diingat setiap mimpi indah yang datang ke alam mimpi kita ada bersangkut paut dengan aktiviti kita pada siang hari.aktiviti di siang hari mestilah ditempuhi dengan perasaan gembira,,tenang setenangnya dan tanpa ada gangguan pada jiwa normal kita [demi allah aku bukan tukang tilik].disini juga aku nak huraikan sedikit pasal mimpi indah pada pandangan aku sendiri..setiap mimpi indah yang berkunjung ke alam mimpi kita semuanya berakhir dengan senyuman,,apabila kita terjaga dari tidur.contoh-contoh mimpi indah seperti..bermimpi berada disebuah taman bunga yang teramat  indah,bermimpi menjadi orang kaya dan sebagainya yang bersangkut paut dengan keindahan,kententeraman dan tiada gangguan cemas semasa berada di alam mimpi kita ini.

okey..kita terus kepada cara-cara untuk mengalami mimpi indah>>>

1-al-fatihah terlebih dahulu

2-pastikan mata kita betul-betul mengantuk.

3-pada masa baring ditempat tidur,,jangan sesekali tidur dalam keadaan mengiring..tidurkan diri kita seperti sedang melakukan solat dengan kedua-dua tangan diatas perut.[dalam keadaan melentang]

formulanya

4-pastikan telinga kiri/kanan mudah untuk udara keluar masuk [jangan tertutup dengan sesuatu objek]..

5-sediakan diri dalam mood standby untuk menuju ke alam mimpi-mimpi yang indah [zzzzzzzzzzz].

okey..ini saja cara-caranya..semoga  anda beroleh mimpi indah dan saksikan lakonan anda didalam mimpi anda sendiri..

~SEKIAN TERIMA KASIH DAN SELAMAT MENCUBA~

<<<prev:: Bagaimana Cara Nak Mengalami Mimpi Cemas/Seram Ketika Kita Tidur<<<


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...