Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, 10 November 2012

Minuman Isotonik Memang Sesuai Untuk Meredakan Demam



Minuman Isotonik


Assalam
aku memang tak berapa minat pada minuman bergas ni,,tapi minuman bergas inilah yang pertama sekali aku cari,,bila demam datang menyerang..yang aku minum hanyalah jenama 100 plus kerana ia mengandungi isotonik..ada juga jenama lain yang mengandungi isotonik,,tapi aku lebih sukakan pada 100 plus..

bagi aku 100 plus boleh meredakan demam,mungkin ianya sebati dengan darah aku kot..bila demam datang menyerang tekak akan berasa pahit,tubuh tidak bermaya dan tiada selera makan..tapi bila perkena satu tin 100 plus ni..kira bolehlah untuk aku menelan makanan dan tahap kepanasan badan akan mula menurun..


orang kata..ia mengandungi isotonik sebab tu boleh meredakan demam,,tapi tak tahulah betul ke tidaknya..
bukan aku nak promote pun pasal minuman ni,,tapi kalau ia mendatangkan kebaikan pada aku..tak salah rasanya untuk tolong promote...hehehe

kepada yang masih lagi bergelumang dengan tahap kedemamnan melampau tu..cubalah minuman yang ada mengandungi isotonik..insyaalah dapat meredakan demam anda..

..wassalam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...