Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, 18 Oktober 2012

Bagaimana Cara Nak Mengalami Mimpi Cemas/Seram Ketika Kita Tidur




assalamualaikum wbt
Bermimpi bila tidur,,tidur selalu bermimpi,,bila tercatat perkataan mimpi,sudah pasti aku nak berkongsi tentang mimpi.semua orang pernah mengalami mimpi kan,tak kiralah mimpi apa-apa pun yang penting  bermimpi ITU tetap mimpi..mimpi hanya datang apabila kita tidur dan mimpi akan pergi disaat kita terjaga dari tidur..

Satu perkara yang perlu anda tahu tentang mimpi,,[bukan tafsir mimpi..k]..dalam menafsirkan sesuatu mimpi jangan bertanya PADA aku,tanyalah pada yang pakar dalam tafsir mimpi.disini aku nak berkongsi satu perkara yang tak pernah dikongsikan oleh orang lain..perkara tersebut ialah ::




Hahahaha ada caranya k,,,pelik kan bunyinya..perkara ni memang sudah lama aku tahu tapi aku buat perkasam  kat lubuk hati.ok,,aku nak huraikan sedikit tentang MIMPI CEMAS ni.yang aku maksudkan mimpi cemas ni ialah mimpi yang datang semasa kita dalam  tidur [zzzzzzz] contohnya seperti kita bermimpi sebuah kapal terbang jatuh terjunam ke bumi [CEMAS TU],,kita bermimpi tentang hantu [SERAM],,kita bermimpi tentang gempa bumi,taufan,tsunami dan sebagainya yang bersangkut paut dengan KECEMASAN.

Bila kita tersedar dari mimpi-mimpi cemas seperti contoh diatas,,kita akan mengalami degupan jantung yang lebih kencang daripada biasa.ada sesetengah orang apabila mengalami mimpi-mimpi macam ni dan terjaga sebelum pagi,,mereka takut untuk terus menyambung tidur lagi [jangan tidur lagi] kerana bimbang mimpi yang sama akan berulang.

terbukti keberkesananya...

CARANYA MACAM NI

1-Pastikan mata anda dalam keadaan [betul-betul mengantuk]

2-Semasa anda masuk ke bilik tidur untuk menidurkan mata anda,,baringkan tubuh anda secara MENGIRING..mengiring ke kanan pun boleh,,ke kiri pun boleh.

formulanya
3-Rapatkan telinga anda pada bantal tidur [telinga mana-mana pun boleh]...kalau anda tidur mengiring sebelah kanan,,rapatkan telinga kanan pada bantal dan sebaliknya.

4-Diantara telinga anda dengan bantal,pastikan udara luar tidak boleh memasuki ruang telinga yang anda rapatkan pada bantal.[check betul-betul tau]

5-Apabila langkah-langkah diatas telah anda ikuti,,tetapkan diri anda dalam MOOD STANDBY untuk melelapkan mata..tidurlah wahai permaisuri [kata promley].

P/S;;jika anda ingin mencuba mimpi luar biasa pada malam ini dan apa-apa berlaku keatas diri anda [ADMIN TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB ATAS APA YANG BERLAKU PADA DIRI ANDA] kerana mimpi cemas ini melibatkan degupan jantung yang kencang.

NIKMATILAH SAAT-SAAT CEMAS/SERAM YANG DITERAJUI OLEH ANDA DALAM MIMPI ANDA SENDIRI



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...