Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 7 September 2012

CLIP VIDEO LAKONAN USTAZ AZHAR IDRUS

tengok pada jalan cerita video clip ni,terkonang aku pada
satu cerita..ceritanya macam ni..
orang yang berpelajaran tinggi VS orang yang
 berpelajaran rendah..

ORANG BERPELAJARAN RENDAH (OBR)
bila disaman oleh pihak berkuasa..layang dialog..
PIHAK BERKUASA>encik,telah melakukan kesalahan
jalanraya kerana melebehi had laju..

OBR>ala encik ni,kalau encik nak saman,,saman jerlah,
jangan nak membebel kat sini,stakat saman dua tiga ratus,,
apa aku nak heranlah..aku banyak 
duitlah untuk bayar saman tu...puihhhh



ORANG BERPELAJARAN TINGGI (OBT)
bila disaman oleh pihak berkuasa..layang dialog..
PIHAK BERKUASA>encik,telah melakukan 
kesalahan jalanraya kerana melebehi had laju..

OBT>maafkan saya encik,saya betul² minta maaf
kerana melebehi had laju,lain kali saya akan lebih
berhati² bila memandu..saya berharap encik tidak 
kenakan saman pada saya..

KESIMPULAN
OBT-terlepas daripada kena saman dan..
OBR-2 keping surat saman telah dikenakan padanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...