Ads 468x60px

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, 9 November 2012

Phone/Kamera Berhantu



assalam..

pernah dengar pasal phone berhantu,dengar perkataan berhantu pun sudah
menyeramkan jiwa seseorang [tidak termasuk aku]..itu aku tujukan pada yang fobia dengan hantu.
disini aku saja nak bercerita tentang [PHONE/KAMERA BERHANTU].

kisah phone berhantu ni aku copy percakapan dari mulut kawan aku,dan aku paste kat entry
ni..mengikut penceritaan dari mulutnya..
phone berhantu yang dimaksudkan ialah rakaman yang dirakam melalui handphone/kamera tentang orang mati,,seperti merakam orang mati dalam kemalangan jalanraya,pembunuhan dan sebagainya,,dan yang bersangkut paut pasal rakaman orang mati.



gambar atau video tentang kematian yang tersimpan didalam handphone/kamera dikatakan boleh menyebabkan tuan empunya handphone/kamera akan mengalami gangguan-gangguan aneh dan kejadian-kejadian pelik..betul atau bohong itu aku tak pasti..apa yang pasti,,aku tak berminat simpan gambar atau video tentang orang mati dalam phone/kamera..tapi kalau  dalam pc kat rumah,,memang banyak pun gambar atau video pasal orang mati ni..tapi bukan aku punya,,kari ngeri yang punya..hahaha...tapi tak ade lak pc kat rumah aku terbang dengan sendirinya di malam hari...hahaha..

mungkin hantu ni memilih,,cuma mahu menggangu orang yang merakam kot..walau sejauh mana kebenaranya sekalipun,,aku memang tidak percaya 100% pasal phone/kamera berhantu ni..untuk peringatan pada diri aku..dan pada pendapat aku,,rasanya tak perlu kita simpan gambar/video macam ni untuk dijadikan bahan koleksi..kepada yang memiliki benda-benda macam ni,,lebih baik remove jer dari phone/kamera anda..kalau tak nak dihantui oleh perasaan sendiri...hahaha..

wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

 

Sample Text

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...